Vanaf 30 januari tot ergens eind juni is het mijn tijd om op erasmus te gaan, en meer bepaald naar Boedapest in Hongarije. Ik ga er proberen mijn 3e bachelor Handelswetenschappen succesvol af te werken aan de Corvinus University. Graag houd ik jullie via deze weg op de hoogte van mijn avonturen en hoop ik ook vele reacties te kunnen krijgen van het thuisfront. Laat dus gerust veel van jullie horen...

zondag 8 mei 2011

Aftellen kan opnieuw beginnen...

Eventjes kort de wereld inzenden, dat op donderdag 23 juni mijn Hongaars avontuur voorbij is. Ik zal dan met het vliegtuig terug naar Belgiƫ reizen om daar de rest van mijn vakantiedagen te slijten met vrienden en familie.

Het aftellen kan dus opnieuw beginnen...

Groetjes aan iedereen,
En fijne moederdag voor de moeders :)
En fijne eerste communie voor mijn metekindje :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten