Vanaf 30 januari tot ergens eind juni is het mijn tijd om op erasmus te gaan, en meer bepaald naar Boedapest in Hongarije. Ik ga er proberen mijn 3e bachelor Handelswetenschappen succesvol af te werken aan de Corvinus University. Graag houd ik jullie via deze weg op de hoogte van mijn avonturen en hoop ik ook vele reacties te kunnen krijgen van het thuisfront. Laat dus gerust veel van jullie horen...

woensdag 22 juni 2011

Saying "see you..."

Hier is mijn voorlaatste berichtje, maar het laatste berichtje vanuit Hongarije...


5 maanden geleden vertrok ik op avontuur,
5 maanden heb ik vrienden gemaakt en herinneringen opgebouwd,
5 maanden heb ik genoten van Boedapest, mijn tweede thuis ondertussen,
5 maanden heb ik geleefd als een Hongaarse,
5 maanden heeft het geduurd om Egészségedre, Szia(szto), Köszönöm, Bocsánat, Igen en Nem correct uit te spreken (gelukkig ook nog enkele andere woorden)
5 maanden heb ik vrienden en familie achter gelaten,

Maar nu zit mijn laatste avond erop,
Mijn koffers staan klaar, mijn kamer is leeg en de punten zijn behaald,
Morgen trek ik voor de laatste keer de deur van ons appartementje dicht,
Maar ik zeg geen "Goodbye", maar "See You Budapest, You Are My Second Home..."


Ik ga het missen, maar heb geweldige maanden beleefd. My memories will never go away...


Tot binnenkort allemaal :) 
Viszontlátásra és köszönjük az összes Budapest!!! :)

1 opmerking:

  1. Waauw, wat een geweldig avontuur Greet!

    Gelukkig blijven de herinneringen voor altijd!

    Tot snel xx
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen